Advertisement

רונאלדו : כריסטיאנו רונאלדו עוד ישתיק את כולם / Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה:

רונאלדו : כריסטיאנו רונאלדו עוד ישתיק את כולם / Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה:. Cr7 קיבצנו לכם את כל הביצועים של כריסטיאנו רונאלדו בעונת הבכורה שלו ביובנטוס אל תשכחו לתת סאב. מאז עבר כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס, ישראלים רבים הפסיקו להתעניין בבירת ספרד מדריד, שם שיחק רונאלדו עד לפני כמה חודשים, ונוסעים יחד עם ילדיהם לטורינו שבאיטליה. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. 13 просмотров 3 года назад. לא נתעסק בחולצה של רונאלדו לפני המשחק.

רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט. Ronaldo luís nazário de lima; אחרי שלוש שנים, יובנטוס מוצאת את עצמה בקיץ הזה בפניו של עידן חדש: כריסטיאנו רונאלדו ועוד 5 שאחריו.

רונאלדו מנצסטר יונייטד - JHaringan
רונאלדו מנצסטר יונייטד - JHaringan from d3eh3svpl1busq.cloudfront.net
מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו? הכדורגלן הפורטוגלי וחלוץ קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, כבר אינו הספורטאי המכניס בעולם לאחר שהודח מראש דירוג 100 הספורטאים המרוויחים של פורבס על ידי המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר. הטייס מעדכן את הנוסעים על ביקורו של כריסטיאנו רונאלדו בשדה התעופה שעל שמו. זו שאלה שנפתחה זה מכבר בקרב אוהדי כדורגל ואוהדים של מועדונים ספרדית. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. רונאלדו רק שלישי במצעד אוסף הרכבים היקר ביותר של הספורטאים. מאז עבר כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס, ישראלים רבים הפסיקו להתעניין בבירת ספרד מדריד, שם שיחק רונאלדו עד לפני כמה חודשים, ונוסעים יחד עם ילדיהם לטורינו שבאיטליה. משחק מסעיר בין אלופת אירופה לאחת המועמדות לזכייה עם פתיחת משחקי בית 2.

בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי.

מאז עבר כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס, ישראלים רבים הפסיקו להתעניין בבירת ספרד מדריד, שם שיחק רונאלדו עד לפני כמה חודשים, ונוסעים יחד עם ילדיהם לטורינו שבאיטליה. חדשות מהארץ ומהעולם, מבזקים ועדכונים שוטפים בזמן אמת. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: כריסטיאנו רונאלדו ועוד 5 שאחריו. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא. המטרות האחרונות של כוכב פורטוגל ביורו. הפורטוגלי משתכר 35.4 מיליון יורו נטו לעונה (17 מיליון יורו נטו) ומדובר רק בשכר בסיס שעשוי לעלות עד סביבות 42 מיליון יורו ברוטו. הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית: משחק מסעיר בין אלופת אירופה לאחת המועמדות לזכייה עם פתיחת משחקי בית 2. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. רונאלדו תרגילים הסירטון עולה על ידי אמיתי מעודד אים אתם רוצים עוד סירטונים של רונאלדו עשו לייק וסאב לערוץ שלי.

Cr7 קיבצנו לכם את כל הביצועים של כריסטיאנו רונאלדו בעונת הבכורה שלו ביובנטוס אל תשכחו לתת סאב. הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו העניק ראיון בערוץ הטלוויזיה cnn ספרד, עם סדרה חדשה של אוזניות המופעלת בארה ב, אבל הראיון לא הלך כפי שרצה החלוץ המפורסם. כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר. רונאלדו רק שלישי במצעד אוסף הרכבים היקר ביותר של הספורטאים.

שיאני השכר באיטליה: רונאלדו במקום הראשון
שיאני השכר באיטליה: רונאלדו במקום הראשון from img.mako.co.il
רונאלדו תרגילים הסירטון עולה על ידי אמיתי מעודד אים אתם רוצים עוד סירטונים של רונאלדו עשו לייק וסאב לערוץ שלי. מאז עבר כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס, ישראלים רבים הפסיקו להתעניין בבירת ספרד מדריד, שם שיחק רונאלדו עד לפני כמה חודשים, ונוסעים יחד עם ילדיהם לטורינו שבאיטליה. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. הכדורגלן הפורטוגלי וחלוץ קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, כבר אינו הספורטאי המכניס בעולם לאחר שהודח מראש דירוג 100 הספורטאים המרוויחים של פורבס על ידי המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר. לא נתעסק בחולצה של רונאלדו לפני המשחק. מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו? רונאלדו יוצא לדרך נפרדת ממסי. הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה.

רונאלדו תרגילים הסירטון עולה על ידי אמיתי מעודד אים אתם רוצים עוד סירטונים של רונאלדו עשו לייק וסאב לערוץ שלי.

בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. רונאלדו רק שלישי במצעד אוסף הרכבים היקר ביותר של הספורטאים. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. כריסטיאנו רונאלדו ועוד 5 שאחריו. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו? לא נתעסק בחולצה של רונאלדו לפני המשחק. כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. הכדורגלן הפורטוגלי וחלוץ קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, כבר אינו הספורטאי המכניס בעולם לאחר שהודח מראש דירוג 100 הספורטאים המרוויחים של פורבס על ידי המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. דיווחים, מבזקי חדשות, פרשנויות, מאמרי דעה, תחקירים וסקופים בלעדיים.

הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו העניק ראיון בערוץ הטלוויזיה cnn ספרד, עם סדרה חדשה של אוזניות המופעלת בארה ב, אבל הראיון לא הלך כפי שרצה החלוץ המפורסם. הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית: רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: אחרי שלוש שנים, יובנטוס מוצאת את עצמה בקיץ הזה בפניו של עידן חדש: המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר.

קסאנו: "רונאלדו בחיים לא יגיע לרמה של מסי" | ישראל היום
קסאנו: "רונאלדו בחיים לא יגיע לרמה של מסי" | ישראל היום from www.israelhayom.co.il
הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו העניק ראיון בערוץ הטלוויזיה cnn ספרד, עם סדרה חדשה של אוזניות המופעלת בארה ב, אבל הראיון לא הלך כפי שרצה החלוץ המפורסם. רונאלדו תרגילים הסירטון עולה על ידי אמיתי מעודד אים אתם רוצים עוד סירטונים של רונאלדו עשו לייק וסאב לערוץ שלי. רונאלדו כבש שלושער, האחרון בבעיטה חופשית מושלמת, קוסטה ענה עם צמד ונאצ'ו הבקיע בחצי וולה נהדר. הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית: כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט. Ronaldo luís nazário de lima; היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא.

חדשות מהארץ ומהעולם, מבזקים ועדכונים שוטפים בזמן אמת.

הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית: Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא. איך הטייס גרם לכדורגלן להתרגש? במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט. Cr7 קיבצנו לכם את כל הביצועים של כריסטיאנו רונאלדו בעונת הבכורה שלו ביובנטוס אל תשכחו לתת סאב. מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו? בגיל 17, רונאלדו שיחק את המשחק הראשון שלו נגד מוריירנסה. לא נתעסק בחולצה של רונאלדו לפני המשחק. הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו העניק ראיון בערוץ הטלוויזיה cnn ספרד, עם סדרה חדשה של אוזניות המופעלת בארה ב, אבל הראיון לא הלך כפי שרצה החלוץ המפורסם. כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות.

Posting Komentar

0 Komentar