Advertisement

מיכל סלה אלירן מלול - רצח בנסיבות מחמירות: כתב אישום הוגש נגד בעלה של מיכל סלה ... : זה היה בזום, בגלל סגר #covid_19.

מיכל סלה אלירן מלול - רצח בנסיבות מחמירות: כתב אישום הוגש נגד בעלה של מיכל סלה ... : זה היה בזום, בגלל סגר #covid_19.. מיכל סלה הייתה אישה צעירה ואנרגטית, שמחה ואהובה מאוד, עובדת סוציאלית במקצועה. הוא עצמו נמצא לצידה נוטף דם ומצבו קשה. אלירן מלול, שנאשם ברצח של מיכל סלה זל, הגיע הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בירושלים, שם העיד לראשונה וסיפר את גרסתו לתקרית שהסתיימה באוקטובר 2019 במותה הטראגי של מלול עלה לדוכן העדים וחזר על הטענה של עורכי דינו כי הוא הקורבן בפרשה. פרשה זו קיבלה תשומת לב ציבורית ותקשורתית רבה, והפכה לסמל למאבקים נגד אלימות בין בני זוג. כן, גם לעדות שאני מסרתי במשטרה, עדויות האקסיות שלו, תוכן יומניה האישיים של מיכל, הדוח הפתולוגי, ממצאי מזפ וכו.

פורום מיכל סלה בשיתוף google משיקים אירוע טכנולוגי ענק בבית הנשיא להצלת חיים של נשים בשבי האלימות. אלירן מלול הוא לא רק רוצח אכזרי בדם קר, אלא הוא גם חסר בושה, איטי ומחושב בתגובותיו.הוא דקר את מיכל 11 פעמים ולאחר שרצח את אותה מול בתה היונקת, הוא חיכה בקור רוח במשך 17 שעות ארוכות עד שהגופה תתקרר, בטרם יצא לשכנים, סיפר להם שקר ולא הזעיק עזרה למיכל. הוא מקבל הכל הכל, כדי שיוכל לבנות את גרסתו בצורה המטיבה ביותר עבורו. על פי החשד הוא פגע בעצמו כשניסה להתאבד לאחר הרצח, והוא מאושפז עדיין בבית החולים הדסה עין כרם ולכן לא נכח בדיון שהתקיים היום עוד עידן גמליאלי, המייצג את מלול, אמר בתום הדיון: הוא עצמו נמצא לצידה נוטף דם ומצבו קשה.

נאשם ברצח מיכל סלה ז"ל העיד: "מיכל דקרה אותי" - סרוגים
נאשם ברצח מיכל סלה ז"ל העיד: "מיכל דקרה אותי" - סרוגים from www.srugim.co.il
מלול לא הובא לדיון בשל הגבלות בד בבד, לבקשת הפרקליטות תוקן כתב האישום. על דוכן העדים העידו שכנים של בני הזוג ובן זוג לשעבר של מיכל סלה שסיפר על מערכת היחסים ביניהם. כאן חדשות | היום נפתח משפטו של אלירן מלול המואשם כי רצח את אשתו מיכל סלה באכזריות, בדקירות סכין. המקרה של מיכל סלה זל רדף אותי מהרגע בו התפרסם בתקשורת. בדיון, שעסק בתגובתו של מלול לכתב האישום והתקיים בשיחת וידאו, אמרו סנגוריו כי הוא כופר באישומים שיוחסו לו וישיב על. לאחר מכן, לקח מלול את בתם בת השמונה חודשים לשכנה ושם התמוטט. על פי החוק שהיה קיים עד היום, אלירן מלול הוא האפוטרופוס החוקי של ביתם התינוקת. למרות שהנאשם ברצח, אלירן מלול, הוגדר על ידי חברתו לשעבר כקנאי ואובססיבי, זה לא היה.

סנגוריו של מלול מטעם הסנגוריה הציבורית, עורכי הדין מיכאל עירוני ועידן גמליאלי.

סלה זל נמצאה לפני שמונה ימים בביתה שביישוב מוצא הסמוך לירושלים כשהיא ללא רוח חיים, לאחר שנדקרה למוות. אחרי שמצבו של אלירן מלול שרצח את רעייתו מיכל סלה השתפר, הגיעו חוקרי המשטרה למיטתו שבית החולים הדסה עין כרם. הוא עצמו נמצא לצידה נוטף דם ומצבו קשה. בבית המשפט המחוזי בירושלים כפר הבוקר (שלישי) באשמה אלירן מלול, הנאשם ברצח בנסיבות מחמירות של אשתו. אבל בנות הזוג שלו לשעבר חשפו בפני החוקרים את מסכת האימה שעברו במהלך. מלול קיבל הודעה בכתב שהוא איבד אוטומטית את האפוטרופוסות על בתה של מיכל שמתחילה חיים חדשים שלא בצילו. שתיתי אלכוהול שנה וארבעה חודשים מאז הלילה שבו נרצחה מיכל סלה זל, העיד הבוקר (יום ד') בבית המשפט המחוזי בירושלים בעלה אלירן מלול, שנאשם ברציחתה. חלקו השני של הסרט על מיכל סלה זל שנרצחה בידי בעלה אלירן מלול באוקטובר האחרון בביתם שבמוצא, שודר אמש בעובדה (קשת 12). חובשים ופראמדיקים של מדא הוזעקו אתמול. על דוכן העדים העידו שכנים של בני הזוג ובן זוג לשעבר של מיכל סלה שסיפר על מערכת היחסים ביניהם. הוא מקבל הכל הכל, כדי שיוכל לבנות את גרסתו בצורה המטיבה ביותר עבורו. היום (חמישי) בט״ו בשבט, חג המסמל צמיחה והתחדשות, יחול על אלירן מלול שרצח את אשתו מיכל סלה ז״ל, התיקון לחוק. רק אחרי שאעלה להעיד, רק אז אוכל להתחיל לקבל תשובות.

פורום מיכל סלה להצלת חיים ולמיגור אלימות במשפחה, באמצעות חשיבה מחוץ לקופסא, טכנולוגיות מצילות חיים, הנגשת תמרורי האזהרה. על פי החוק שהיה קיים עד היום, אלירן מלול הוא האפוטרופוס החוקי של ביתם התינוקת. סלה נולדה בירושלים, וגדלה במושב בית זית, בת רביעית מתוך ששה ילדים. אלירן מלול הוא לא רק רוצח אכזרי בדם קר, אלא הוא גם חסר בושה, איטי ומחושב בתגובותיו.הוא דקר את מיכל 11 פעמים ולאחר שרצח את אותה מול בתה היונקת, הוא חיכה בקור רוח במשך 17 שעות ארוכות עד שהגופה תתקרר, בטרם יצא לשכנים, סיפר להם שקר ולא הזעיק עזרה למיכל. למרות שהנאשם ברצח, אלירן מלול, הוגדר על ידי חברתו לשעבר כקנאי ואובססיבי, זה לא היה.

אלירן מלול : ×"ותר ×œ×¤×¨×¡×•× × ×œ×™×¨×Ÿ מלול ...
אלירן מלול : ×"ותר ×œ×¤×¨×¡×•× × ×œ×™×¨×Ÿ מלול ... from i.ytimg.com
Узнайте, о чем говорят люди, и присоединяйтесь к переписке. מלול חשוד ברצח אשתו מיכל סלה בשבוע שעבר. שתיתי אלכוהול שנה וארבעה חודשים מאז הלילה שבו נרצחה מיכל סלה זל, העיד הבוקר (יום ד') בבית המשפט המחוזי בירושלים בעלה אלירן מלול, שנאשם ברציחתה. פרשה זו קיבלה תשומת לב ציבורית ותקשורתית רבה, והפכה לסמל למאבקים נגד אלימות בין בני זוג. המקרה של מיכל סלה זל רדף אותי מהרגע בו התפרסם בתקשורת. אלירן מלול הוא לא רק רוצח אכזרי בדם קר, אלא הוא גם חסר בושה, איטי ומחושב בתגובותיו.הוא דקר את מיכל 11 פעמים ולאחר שרצח את אותה מול בתה היונקת, הוא חיכה בקור רוח במשך 17 שעות ארוכות עד שהגופה תתקרר, בטרם יצא לשכנים, סיפר להם שקר ולא הזעיק עזרה למיכל. Посмотрите твиты по теме «#מיכל_סלה» в твиттере. בדיון, שעסק בתגובתו של מלול לכתב האישום והתקיים בשיחת וידאו, אמרו סנגוריו כי הוא כופר באישומים שיוחסו לו וישיב על.

בתשובה נטען כי מלול שתה אלכוהול במהלך הלילה והוא אינו זוכר את הפרטים שאירעו באותו הלילה.

בתשובה נטען כי מלול שתה אלכוהול במהלך הלילה והוא אינו זוכר את הפרטים שאירעו באותו הלילה. לילה אחד התעוררתי באמצע הלילה עם רעיון ברור לסרט, שתוהה מה היה קורה אם. מצבו של מלול, שניסה להתאבד אחרי שדקר למוות את אישתו, השתפר, והוא שב להכרה. כאן חדשות | היום נפתח משפטו של אלירן מלול המואשם כי רצח את אשתו מיכל סלה באכזריות, בדקירות סכין. אלירן מלול הוא עד היום האפוטרופוס שיקבע כיצד יראו חייה של התינוקת שאת אמה, מיכל סלה, הוא רצח. בבית המשפט המחוזי בירושלים כפר הבוקר (שלישי) באשמה אלירן מלול, הנאשם ברצח בנסיבות מחמירות של אשתו. על פי החשד הוא פגע בעצמו כשניסה להתאבד לאחר הרצח, והוא מאושפז עדיין בבית החולים הדסה עין כרם ולכן לא נכח בדיון שהתקיים היום עוד עידן גמליאלי, המייצג את מלול, אמר בתום הדיון: אלירן מלול, הנאשם ברצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה באוקטובר האחרון, כפר היום (שלישי) באישומים נגדו בבית המשפט המחוזי בירושלים. בדיון, שעסק בתגובתו של מלול לכתב האישום והתקיים בשיחת וידאו, אמרו סנגוריו כי הוא כופר באישומים שיוחסו לו וישיב על. מלול טען כי מיכל היא שתקפה ראשונה, הכתה אותו ואף דקרה. מלול קיבל הודעה בכתב שהוא איבד אוטומטית את האפוטרופוסות על בתה של מיכל שמתחילה חיים חדשים שלא בצילו. פרשה זו קיבלה תשומת לב ציבורית ותקשורתית רבה, והפכה לסמל למאבקים נגד אלימות בין בני זוג. מיכל סלה הייתה אישה צעירה ואנרגטית, שמחה ואהובה מאוד, עובדת סוציאלית במקצועה.

Узнайте, о чем говорят люди, и присоединяйтесь к переписке. אלירן מלול הוא לא רק רוצח אכזרי בדם קר, אלא הוא גם חסר בושה, איטי ומחושב בתגובותיו.הוא דקר את מיכל 11 פעמים ולאחר שרצח את אותה מול בתה היונקת, הוא חיכה בקור רוח במשך 17 שעות ארוכות עד שהגופה תתקרר, בטרם יצא לשכנים, סיפר להם שקר ולא הזעיק עזרה למיכל. מלול קיבל הודעה בכתב שהוא איבד אוטומטית את האפוטרופוסות על בתה של מיכל שמתחילה חיים חדשים שלא בצילו. לדוכן העדים עלה ארז פוסקלינסקי, בן הזוג לשעבר של מיכל סלה זל, וסיפר על הזוגיות המיוחדת שהיתה לו עם מיכל ועל. בבקשת המעצר שהגישה המשטרה לבית המשפט יוחסו למלול עבירות של התעללות, רצח באכזריות מיוחדת או התעללות ושיבוש מהלכי משפט.

אלירן מלול : ×"ותר ×œ×¤×¨×¡×•× × ×œ×™×¨×Ÿ מלול ...
אלירן מלול : ×"ותר ×œ×¤×¨×¡×•× × ×œ×™×¨×Ÿ מלול ... from i.ytimg.com
על פי החשד הוא פגע בעצמו כשניסה להתאבד לאחר הרצח, והוא מאושפז עדיין בבית החולים הדסה עין כרם ולכן לא נכח בדיון שהתקיים היום עוד עידן גמליאלי, המייצג את מלול, אמר בתום הדיון: לדוכן העדים עלה ארז פוסקלינסקי, בן הזוג לשעבר של מיכל סלה זל, וסיפר על הזוגיות המיוחדת שהיתה לו עם מיכל ועל. במהלך הסרט נאמר כי לידי המשטרה הגיעו לא פחות משש. לציון ההתחלה החדשה יגיעו חברי הכנסת גדעון סער ועודד פורר, מיוזמי חוק האפוטרופוסות לבית הוריה. אתמול ערכנו אזכרה ראשונה לאחותי #מיכל_סלה שנרצחה בביתה באכזריות. חלקו השני של הסרט על מיכל סלה זל שנרצחה בידי בעלה אלירן מלול באוקטובר האחרון בביתם שבמוצא, שודר אמש בעובדה (קשת 12). בתשובה מצוין כי מלול זוכר שבתחילת הערב התגלע ויכוח בין הצדדים. מלול חשוד ברצח אשתו מיכל סלה בשבוע שעבר.

על פי החשד הוא פגע בעצמו כשניסה להתאבד לאחר הרצח, והוא מאושפז עדיין בבית החולים הדסה עין כרם ולכן לא נכח בדיון שהתקיים היום עוד עידן גמליאלי, המייצג את מלול, אמר בתום הדיון:

לאורך כל חקירתו בחשד לרצח אשתו, מיכל סלה זל, אלירן מלול שתק. אלירן מלול הוא לא רק רוצח אכזרי בדם קר, אלא הוא גם חסר בושה, איטי ומחושב בתגובותיו.הוא דקר את מיכל 11 פעמים ולאחר שרצח את אותה מול בתה היונקת, הוא חיכה בקור רוח במשך 17 שעות ארוכות עד שהגופה תתקרר, בטרם יצא לשכנים, סיפר להם שקר ולא הזעיק עזרה למיכל. זה היה בזום, בגלל סגר #covid_19. מלול לא הובא לדיון בשל הגבלות בד בבד, לבקשת הפרקליטות תוקן כתב האישום. בתשובה מצוין כי מלול זוכר שבתחילת הערב התגלע ויכוח בין הצדדים. פרשה זו קיבלה תשומת לב ציבורית ותקשורתית רבה, והפכה לסמל למאבקים נגד אלימות בין בני זוג. היום (חמישי) בט״ו בשבט, חג המסמל צמיחה והתחדשות, יחול על אלירן מלול שרצח את אשתו מיכל סלה ז״ל, התיקון לחוק. מיכל סלה הייתה אישה צעירה ואנרגטית, שמחה ואהובה מאוד, עובדת סוציאלית במקצועה. בבקשת המעצר שהגישה המשטרה לבית המשפט יוחסו למלול עבירות של התעללות, רצח באכזריות מיוחדת או התעללות ושיבוש מהלכי משפט. אלירן מלול הוא עד היום האפוטרופוס שיקבע כיצד יראו חייה של התינוקת שאת אמה, מיכל סלה, הוא רצח. מלול שתק בכל חקירותיו ואם יורשע יעמוד בפני מאסר עולם. סנגוריו של מלול מטעם הסנגוריה הציבורית, עורכי הדין מיכאל עירוני ועידן גמליאלי. הוא שחזר את יום הרצח וטען שוב שמיכל דקרה אותו:

היום, שני, מסרו סנגוריו של אלירן מלול, שנאשם ברצח אשתו מיכל סלה זל, את תשובתו לכתב האישום בבית המשפט המחוזי בירושלים מיכל סלה. שתיתי אלכוהול שנה וארבעה חודשים מאז הלילה שבו נרצחה מיכל סלה זל, העיד הבוקר (יום ד') בבית המשפט המחוזי בירושלים בעלה אלירן מלול, שנאשם ברציחתה.

Posting Komentar

0 Komentar